שלום רב... יש לי דיירת המתגוררת בדירתי בשכירות שנה שמינית.... הודעתי לה בהודעת וואט ספ על אי חידוש חוזה השכירות ביננו ובהודעת במייל וזאת כ3 חודשים מראש.....הדיירת טרם השיבה למייל... להודעת הוטס אפ השיבה ב2 לבבות.... האם עליי לשלוח לה הודעה נוספת באמצעי אחר.???
רצוי לשלוח לה מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ובהתאם להוראות הסכם השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ואין לך בהסכם אפשרות לעזוב את הדירה בהתראה מראש, עליך להביא תחתייך שוכר חלופי. ככל שלא תביאי שוכר חלופי את צריכה להמשיך לשלם את דמי השכירות...
המשך תשובה