שלום רב, ברשותי דירה אשר מושכרת לחברת ניהול. חברת הניהול משכירה בהתאם לחוזה בינינו את הדירה שלי לשוכרי משנה (שותפים). לאחרונה ישנן בעיות פיננסיות כנראה לחברת הניהול ואני מתחיל לחשוש ליכולתה לעמוד בתשלומים שלה כלפי כפי שהובטחו. מה מעמדי אל מול השוכרים בפועל? הם כביכול עומדים בתנאי החוזה שלהם אל מול חברת הניהול. האם ביכולתי לפנות אותם במידה וחברת הניהול לא עומדת בחוזה שלה ? תודה
אבנר שלום,
יש לבחון בדקדקנות את מערכת החוזים שביניכם. על פניו נראה כי המערכות שלובות זו בזו כך שככל וישנה הפרה מצד חברת הניהול אזי שתוכלו לפעול לפנות את הדיירים.
מוזמנים לפנות באופן אישי בכל שאלה נוספת.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לפנות במכתב התראה לבעל הדירה בדרישה לתיקון הנזקים ובנוסף להביא לידיעתו את התנהלות השוכרים. אין לכם אפשרות להתערב בקיום הסכם בין בעל הדירה לבין השוכרים אך יש פעולות שניתן לבצע כנגד בעל הדירה והש...
המשך תשובה