יש חוזה שכירות, הדייר אמור לשלם בתחילת כל חודש כסף מזומן. בתחילת החודש הוא לא יצר קשר והתברר לי שטס לחו"ל (הוא עולה חדש) בלי להודיע לי, והשאיר את כל החפצים שלו בדירה. אני חושבת שיש לי שטר חוב וערב אבל השאלה מה לעשות? אין לי דרך לתפוס אותו..לפנות את הדברים? ומה אם יחזור בעוד חודש?
מיכל שלום,
יש לבדוק בקפידה יחד עם השוכר האם הוא אכן נטש. לא ניתן לפנות חפצים כל עוד לא ניתן צו פינוי ו/או הודעה על נטישת הנכס.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לראות את תנאי ההסכם לעניין המחליף, ככל שבהסכם כל הנושא חל על השוכרים למשכיר אין צד בעניין והוא זכאי לתשלום מלא. כמו כן, יש לראות מהן ההסכמות הכתובות שיש לכם עם השוכר החלופי ולבדוק מה האחריות שיש ל...
המשך תשובה