שלום, שוכרים של דירה ששייכת לי הסבו לה נזק רב כאשר שברו והציתו אחת מהדלתות. אני חוששת מאוד למצבו של הנכס ומעוניינת לפנות אותם משם באופן מידי! האם אני צריכה להתריע מראש ולתת להם מספר ימים להתפנות מהנכס? אני יכולה לאיים עליהם בפינוי בכוח אם לא יפנו את הנכס באופן מידי? תודה שפרה.
שלום רב,
יש לפעול בהתאם להסכם. ככל והם מפרים את ההסכם בין היתר בגרימת נזק בלתי סביר למשוכר, יש להגיש תביעה לפינוי מושכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיק הביטחון נועד בדיוק למקרים כאלה, חשוב מאוד לזכור להתריע בפני השוכר בהתאם להוראות הסכם השכירות טרם השימוש בשיק. כמו כן, מומלץ מאוד לתעד את הנזקים. מוזמן לפנות אלי ואסייע עו"ד אלדד אמת...
המשך תשובה