שלום, 1. האם להסכמה בע"פ שמגובה במייל לגבי הארכת השכירות בשנה נוספת-יש תוקף? 2. במידה ואני שוכר נכס כבר 3 שנים (מתוכם שנתיים בחוזה) ועוד שנה בהסכמה בע"פ (שנה שכבר נגמרת) האם יש תוקף לשנה כזו כשממשיך חוזה שלא נחתם מסיבות טכניות של מרחק וכו'? הכוונה לחובה להודיע 90 יום מראש על פינוי וכו' שאם לא בוצע כמוהו כאי כבוד החוזה? תודה
שלום רב
להסכמים ובכללם גם להסכמי השכירות יש תוקף גם אם נעשו בע"פ.
ואולם, הבעיות מתעוררות כאשר צד אחד מכחיש הסכמות כאלה, ואז יש צורך בהוכחת ההסכם.
כפי שציינתי לעיל הסכמים בע"פ יש לקיימם כמו בבכתב.
במידה ויש צורך בהרחבה, הנך מוזמן לפנות לצורך כך למשרדנו ונשמח לסייע בכך
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) ככל והשוכר העביר על שמו את החשבונות הרשויות יפעלו לגבות ממנו את החוב. חשבו לזכור כי למרות האמור לעיל, חובות ארנונה של השוכר על הנכס יכולים להוות בעיה בהעברת זכויות בעת מכירה. 2) בעל הנכס הוא בעל ...
המשך תשובה