שלום. הנני שוכר דירה ובעל הדירה החליט לסיים את תקופת השכירות כפי שהוא זכאי בחוזה בהתראה של 3 חודשים. האם יש באפשרותי לפנות את הדירה לפני תום "3 חודשי ההתראה" (חודש אחרי ההתראה) ללא תשלום על התקופה בה לא אהיה בדירה? תודה.
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לתנאי ההסכם - ולכן, על פניו, יש לשלם עבור התקופה הנקובה בהסכם - 3 חודשים.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לעיין בהסכם הגירושין על מנת לענות לך עניינית. אבל ככל והתנאים הבשילו והוא זכאי למחצית מהדירה, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף ובסופו של יום גם להוציא אותך מהבית...
המשך תשובה