שלום. הנני שוכר דירה ובעל הדירה החליט לסיים את תקופת השכירות כפי שהוא זכאי בחוזה בהתראה של 3 חודשים. האם יש באפשרותי לפנות את הדירה לפני תום "3 חודשי ההתראה" (חודש אחרי ההתראה) ללא תשלום על התקופה בה לא אהיה בדירה? תודה.
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לתנאי ההסכם - ולכן, על פניו, יש לשלם עבור התקופה הנקובה בהסכם - 3 חודשים.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כדי להוציא לפועל שיפוץ בבניין משותף נדרש בדרך כלל רוב רגיל. המשמעות היא שבפרויקט שיפוץ בניין רוב נדרש של יותר מ-50% מהדיירים בבניין יסכימו לשיפוץ המוצע, יאפשר חוקית להתחיל להניע פרויקט מסוג זה. עם זאת...
המשך תשובה