חוזה השכירות שלי מסתיים מחר (30/9) ומאחר ויום פינוי המושכר הוא יום חג (1/10) ביקשתי מבעל הדירה למסור המושכר ב 2/10. האם הוא יכול לדרוש ממני שכירות עבור יום החג בו אני אמורה כביכול להחזיר הדירה?
יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לפנות במכתב התראה לבעל הדירה בדרישה לתיקון הנזקים ובנוסף להביא לידיעתו את התנהלות השוכרים. אין לכם אפשרות להתערב בקיום הסכם בין בעל הדירה לבין השוכרים אך יש פעולות שניתן לבצע כנגד בעל הדירה והש...
המשך תשובה