שלום, השוכרת נמצאת בדירה עם החוזה משנה שעברה שלא חידשנו ולכן למעשה אפשר להגיד שללא חוזה. רוצה לבקש ממנה לעזוב, כמה זמן התראה צריך לתת לה?
בעקרון צריך לתת התראה תוך זמן סביר מראש, יש גם לבדוק את המקרה לגופו, לאיזו תקופה כבר שולמה שכירות, מה היה רשום בהסכם הקודם, כמה זמן עבר מאז סיום התקופה הקודמת וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. היה עליך לברר את הפרטים האלה טרם הרכישה. 2. יש לבדוק האם ההסכם נחתם עם בעלי הזכויות ואיזה זכויות הוא מקנה לשוכר, האם קיימת אפשרות בהסכם להודיע 90 ימים בראש לסיום תקופת השכירות, האם קיימת תקופה אופ...
המשך תשובה