היי, אני גר בשכירות בדירה, חתמתי חוזה לפני 4 חודשים וכעת התברר כי אמורים להתקיים בבניין שיפוצים במשך 4 חודשים. בחוזה לא קיים לי סעיף של יציאה ללא הפרה. בעל הדירה טוען שרק כעת נודע לו על השיפוצים הצפויים בבניין. האם יש עילה לביטול החוזה?
.jpg)
יש לבדוק האם המשכיר ידע על השיפוץ לפני שחתמת על הסכם השכירות ( ניתן לברר זאת דרך ועד הבית), ככל והוא ידע על כך, יש לך עילה לביטול ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אי תשלום ועד הבית מהווה הפרת הסכם השכירות וניתן לפעול כנגדה כבר בשלב זה. חשוב להבהיר כי חוב לועד הבית בסופו של דבר הינו החוב של המשכיר בהתאם לחוק המקרקעין....
המשך תשובה