משכירה את הדירה שלי למשפחה שעושה המון בעיות בבניין, גם מבחינת פסולת אישית שהם מוציאים לחדר מדרגות, גם הרבה פעמים בעיות בתשלומים (גם לשכירות אבל הבלגתי המון פעמים) לוועד הבית של הבניין, גם עושים רעש. באופן כללי מאוד בעייתיים וכל הזמן מקבלת תלונות ודרישות שאעיף אותם... האם הם יכולים לתבוע אותי? החוזה שלהם הוא לעוד שנתיים...
.jpg)
יש צורך לבדוק לעומק את הסכם השכירות וכן את ההפרות ולאחר מכך לתת לך תשובה עניינית והדרכים החוקיות לפעול.
מוזמנת לפנות אלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת להוציא את השוכרים מהמושכר ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר באותה הדרך שמגישים לצורך פינוי דירת מגורים. כמו כן, כל פעולה שהינה בניגוד לחוק בעניין מושכר שמשמש לדירה כך גם הדין למושכר אחר. ממליץ מא...
המשך תשובה