אני משכיר דירה . החתמתי את הדייר איפה שכתוב שאם הוא לא מביא לי שטר חוב חתום על ידי 2 ערבים אני יכול להפסיק את ההסכם. הוא לא הביא לי את זה, רק כתב ערבות מ2 ערבים חתום האם אני יכול להוציא אותו מהדירה? האם אפשר להוציא אותו מהדירה אם צ'ק הראשון שאני מפקיד חוזר? תודה
.jpg)
1) מסירת בטוחות הינה תנאי יסודי לקיום הסכם השכירות, וככל שהשוכר אינו מביא לך הוא מפר את הסכם השכירות ואתה יכול לדרוש ממנו להתפנות.
2) כאשר שיק חוזר והשוכר אינו משלם את דמי השכירות גם במקרה זה ניתן לדרוש ממנו לפנות את הדירה.
מוזמן לפנות אליי ולהרחיב עו"ד אלדד אמת
המספר שלי מצויין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הטלפון שלך לא מחובר, מוזמן לפנות אלי שוב ואסייע עו"ד אלדד אמת
המספר שלי מצויין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לענות לכן עניינית יש צורך לעיין בהסכם שכירות. בכל אופן, בדרך כלל צריך להכניס סעיף לעניין ביצוע שיניים במושכר וקבל אישור המשכיר בכתב. מה שלא שייך לך את לא יכול לדרוש, אתה יכול לדרוש להשבת המצב...
המשך תשובה