מהי הפרוצדורה במקרה בו ציק פיקדון חוזר עקב אי כיסוי ? האם פונים קודים לתביעה ואח"כ הוצאה לפועל ואח"כ עיקול ? או שזה שונה ?
דורון שלום,
ככל שמדובר בשיק עבור דמי שכירות - אזי יש אפשרות להגיש תביעה על מנת להוציא את השוכר ובמקביל לפנות להוצאה לפועל על מנת לממש את השיק שחזר.
ככל שמדובר בפינוי דייר אשר שתיצור עימי קשר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. יש לבחון את כל הפרטים על מנת לענות לך עניינית. 2. ככל ואין לשוכר הסכם שכירות בתוקף ניתן להודיע התראה שתוף זמן סביר עליו לפנות את המושכר. 3. ייתכן וניתן להגיש תביעה לסילוק יד ולא במסלול פינוי מושכ...
המשך תשובה