האם החוזה בין המשכיר למושכר חייב להיות מקורי ? יש לנו חוזה ובעל הדירה גר בחו"ל העביר חתימה שלו במייל ורוצה שנחתום ונעביר לו. הבעיה שהחתימות לא יהיו מקוריות... האם זה קביל? בנוסף למה צריך לחתום על כל דף של השכירות ולא רק בסוף?
.jpg)
ככל והצדדים מגיעים להסכמות על חתימה על הסכם באמצעות דוא"ל הסכם זה תקף.
חתימה בתחתית כל עמוד חשובה לכך שלא צורפו צפים נוספים וכי כל דף שאתה חתום עליו מוכיחה שידעת על האמור בו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש להוציא מכתב התראה בדחיפות לשוכרים על מנת שיסדירו את החוב ושיעבירו על שמם את חשבון החשמל, ככל וזה לא עוזר יש לדרוש את פינוי המושכר ובמידה הצורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. מוזמן לפנות אלי...
המשך תשובה