אני שוכרת דירה בבניין מגורים ומשלמת סכום קבוע לוועד הבית. הוועד החליט לבטח את הבניין בביטוח צד ג', ונזקי צנרת, מים ואש ועל כך גובים תשלום נוסף (חד פעמי). האם חובת התשלום היא עלי (השוכרת)? או שבעל הבית צריך לשלם?
.jpg)
עליך לשלם את תשלומי הועד השוטפים
כמו כן, ביטוח הוא אינו תשלום חד פעמי ומחדשים את הביטוח כל שנה, לכן נראה כי תשלומי ביטוח הינם תשלומים שוטפים ויש מקום לפרוס את התשלומים לאורך כל השנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עליך לפנות בכתב לבעל הדירה ולהתריע על התקלה. כמו כן, על מנת לענות לך השאלה בעניין ההודעה מראש בעזיבת המושכר יש צורך לבחון את הסכם השכירות...
המשך תשובה