אני משכיר דירה, ברשותי צ'ק בטחון שקיבלתי מהדייר ולא רשום עליו צ'ק לבטחון. כמובן שהוא ללא תאריך. שאלתי היא האם יש הגבלה כלשהי לממש אותו במידה ותהיה בעתיד בעיה בתשלומים. תודה.
.jpg)
ניתן לעשות שימוש בשיק ביטחון בהתאם להוראות הסכם השכירות.
במידה הצורך ניתן למלא תאריך וסכום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) ככל ואתה היורש היחידי של הדירה, הדירה היא שלך ואתה יכול להחליט מה לעשות בדירה אפילו לדרוש מאחותך לפנות את הדירה. 2) ההליך המתאים למקרה שלך הוא תביעה לסילוק יש ולא תביעה לפינוי מושכר מוזמן לפנות...
המשך תשובה