בבניין שלי (משותף) קיבלו חלק מהדיירים היתר בנייה והרחיבו ואת הדירות שלהם (לפני כ 12 שנה). היום כשמדברים על פרוייקט פינוי בינוי, מה השווי של היתר הבנייה שניתן בזמנו (ההיתר היה לכל הדיירים למרות שרק חלק ניצלו) כשבאים לדון בתמורה לדירה הישנה?
פול שלום,
שאלה זו הינה תלוית נסיבות ועל כן יש לבדוק באופן פרטני את הנסיבות ובהתאם לדעת מה השווי במקרה שלך.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעניין השכירות, יש צורך לקבל פרטים נוספים כדי לתת ייעוץ פרטני, אבל בהחלט זו בעיה משפטית. מאוד תלוי בזמן, האם אתה מקבל חלק מדמי השכירות, בנסיבות וכיוצ"ב...
המשך תשובה