שוכר לא משלם שכר דירה. שכר הדירה אמור להיות משולם, לפי החוזה, בהעברה בנקאית. מדי חודש הועברה העברה בנקאית. כבר חודשיים שהיא לא מועברת. הייתי בחו"ל בחודש הראשון ולא שמתי לב. עכשיו שמתי לב. האם זו עילה להעיף אותו מהדירה?
יש לבדוק תוכן ההסכם בינכם, הכלל הוא כי אי תשלום דמי שכירות הינה הפרת הסכם עילה לפינוי שוכר .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ונקבע בהסכם כי על השוכר להעביר אליך שיקים ובטחונות והוא לא עושה זאת זאת הפרת הסכם בוטה. עליך להוציא לו מכתב התראה ולתת לו הזדמנות לתיקון ההפרה ככל וזה לא עוזר ניתן להגיש נגדו תביעה לפינוי מושכר ב...
המשך תשובה