שלום אביב אני נמצאת בתהליכי קדם דיון לתביעת פינוי דייר, העיריה עשתה פרצלציה לא רצונית באיזור שהיה בעבר מושות והגדירה את החלוקה מחדש , הדייר טוען שזו טעות של העייריה ומבקש גילוי מסמכים של שטר מכר, ותצהיר ממי שנתן לי את הבית ללא תמורה על מנת להוכיח שזו טעות שנעשתה,מדובר על איזור של מושות,האם הכתובת רלוונטית אם זה היה מושות ? מה עושים במקרה כזה ואם חובה לשלוח מסמכים?
מאחר ואת כבר נמצאת בהליך משפטי רצוי שתפני לעו"ד המייצג אותך בהליך ובקיא בפרטי המקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בעלי הדירות בבניין רשאים לקבוע באסיפה כללית כי שיעור ההשתתפות בתשלומי ועד הבית יחושב באופן שונה (למשל לפי מספר החדרים בדירה, או באופן שווה בין כל הדירות ללא קשר לגודלן), בתנאי שכל בעלי הדירות הסכימו ל...
המשך תשובה