אני מתגורר בשכירות וקיים סכסוך ביני לבין המשכיר שבגינו הגשתי נגד המשכיר תביעה קטנה שטרם התבררה. בכתב ההגנה אומר המשכיר, בין היתר, שהוא עומד להגיש נגדי בבימ"ש שלום תביעה לפינוי וסילוק יד ופיצוי על נזקים. כיוון שעניינים אלו הם חלק מהתביעה הקטנה - האם מותר למשכיר להגיש תביעה כזו במקביל לתביעה הקטנה ?
צריך לקרוא ולבחון את כתבי הטענות שהוגשו.
ברמה העקרונית תביעה לפינוי מושכר הינה תביעה נפרדת לתביעות כספיות כאלה ואחרות.
בהיעדר הוראה מפורשת המאפשרת קיזוז, ספק אם היית רשאי לקזז כספים ולא להעביר כספים ע"ח השכירות, מה שעלול להוות הפרה יסודית להסכם השכירות ועילה לפינוי השוכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל הנראה ומדובר ברטיבות שגורמת לעובד ועל בעל הדירה לתקן זאת. ניתן לשלוח אליו מכתב התראה בעניין ולדרוש את התיקון וככל שלא יעשה כן, אתם רשאים להודיע על ביטול ההסכם...
המשך תשובה