לאחר ששלחתי מכתב רשום ובו התראה לפינוי, הדייר לא הגיב. האם אני יכול לפנות לביהמ"ש לפינוי בהליך מהיר שלא באמצעות עו״ד? תודה
.jpg)
כמעט כל הליך משפטי ניתן לעשות ללא עו"ד, אך על מנת לעמוד על מלוא זכויותיך ונהל את ההליך בצורה נכונה ממליץ מאוד להיעזר בעו"ד שמתמחה בתחום, מוזמן לפנות אלי , הטלפון שלי מופיע בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עליך לפנות בכתב לבעל הדירה ולהתריע על התקלה. כמו כן, על מנת לענות לך השאלה בעניין ההודעה מראש בעזיבת המושכר יש צורך לבחון את הסכם השכירות...
המשך תשובה