שלום רב, גיליתי כי נעשה שימוש על ידי בן משפחה בצ'ק שלי למטרת צ'ק ביטחון בשכירות דירה שלא בידיעתי. בן משפחתי הסתכסך עם בעל הדירה והוא הפקיד את הצ'ק על סכום גבוה (הצ'ק היה פתוח ללא סכום וללא מוטב). האם מותר ממשכיר לקבל צ'ק ביטחון שלא על שם השוכר או לפחות הסכמה כלשהי מבעל הצ'ק לכך? האם אני מחוייב לשלם לו את כל מה שהוא טוען שבן משפחתי חייב לו?
שלום רב,
ככל והשיק ניתן שלא בהרשאה - יש לפעול בהתאם לחוק ולהתנגד לפירעונו על ידי הבנק.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במסגרת פינוי המושכר ע"י קבלן ההוצאה לפועל, היה על לפנות את הציוד לאחסה ולא להשאיר אותם במושכר. ממליץ לך לפנות לעו"ד שייצג אותך על מנת לקבל לבדוק מה דווח לרשמת ההוצאה לפועל לעניין הציוד ובהתאם לבקש לה...
המשך תשובה