השכרתי דירה למגורים שהפכה לגן ילדים שלא באישורי. היום תם החוזה והשוכרת מסרבת לפנות את חפצי הגן בטענה שלא מצאה נכס מתאים. יש לציין שהשוכרת מתגוררת במקום אחר וכרגע הגן סגור. שאלתי היא האם מותר לי להיכנס לדירתי? לנתק חשמל ,מים וכו'
שלום רב,
מעשים אלו, ללא צו מבית משפט אסורים בתכלית האיסור.
יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם ולפעול לפינויה בהתאם לחוק.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. אי תשלום דמי שכירות לעמידר הינה הפרת הסכם. 2. כמו כן, יש לבדוק לעומק את טענותיך לעניין שיפוץ הדירה והאם חברת עמידר הסכימה לשאת בעלות השיפוץ ואולי אפשר לקזז את החוב וליישר קו. 3. ממליץ לך להגיע למ...
המשך תשובה