שלום, הוגשה תביעה לפינוי מושכר כנגד 4 שותפים בדירה (לא קרובי משפחה). השליח מסר את 4 התביעות לאחד השותפים שגם חתם על 4 אישורי המסירה. בתצהיר צויין שהמסירה בוצעה לאחד השותפים בדירה. האם יש מסירה כנדרש? תודה רבה על הפורום המועיל!
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לתקנות לגבי ביצוע מסירה כדין.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והקונה מעוניין לרכוש את הנכס ולבצע בעצמו את הפינוי ניתן לסכם את האמור במסגרת הסכם המכר. 2. מעטים המקרים בהם יסכימו קונים לקחת על עצמם את עניין הפינוי של השוכר, לכן ככל ולא מצאת קונה כזה, עליך ...
המשך תשובה