נדרשנו על ידי היזם בפרויקט פינוי בינוי לפנות את הדירה עד לתאריך 30 ליוני 2024. חתמנו על הסכם שכירות לדירה אשר מתפנה בין 5 ל10 ליולי , כלומר בין 5 ל 10 ימים ימים לאחר המועד אשר נקבע. האם ינקטו נגדנו אלו שהם צעדים משפטיים ? או שזה סביר ומקובל?
.jpg)
1. יש לפנות את המושכר בהתאם להסכמות בהסכם השכירות.
2. בעלי הדירה יכולים להגיש תביעה לפינוי מושכר, אך נראה כי בשביל מס' ימים בודדים לא בטוח שיפעל להגשת התביעה.
3. ממליץ להגיע להבנות בנושא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עזיבתכם את המושכר הייתה לפני פרוץ מחלת הקורונה לכן ישנה מורכבות לחבר בין שני הדברים. כמו כן, על מנת לצאת מההסכם יש לפעול בהתאם להוראות ההסכם ולהביא שוכר חלופי. בנוסף לאמור, לבתי המשפט טרם הגיעו מקרי...
המשך תשובה