שלום רב, אני גר בבית פרטי בשכירות כחודשיים עם חוזה לעוד 10 חודשים. היום בבוקר שיצאתי מהבית ראיתי שבעל הדירה תלה שלט למכירה על הדירה. 1. האם מותר לו להיכנס לשטח הבית בלי ידיעתי ? 2. האם מותר לו בכלל לתלות שלט למכירה בזמן שאני גר ובלי ידיעתי ? תודה
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לאמור בהסכם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) במידה והשוכר לא מפר את הסכם השכירות ( ומדובר בינתיים רק בדיבורם) אין לכם יותר מידי מה לעשות עד ליום בו מסתיים הסכם השכירות. 2) אני לא ממליץ לכם לא לקחת את החוק לידיים ולנתק אותו. 3) ממליץ מאוד לפ...
המשך תשובה