שלום רב, חוזה השכירות שלי מסתיים ב1/3. סיכמתי בע"פ עם בעל הבית להאריכו בעוד חודש עד ל1/4 תמורת סכום מופחת. עכשיו הוא טוען שלא מוכן לכך וכי עליי לפנות הבית ב1/3. האם מותר לו הדבר? בחוזה המקורי יש ס' המתייחס להארכת חוזה אך זה תלוי בהסכמת שני הצדדים ולא אוטומטי. אודה לעזרה דחופה, אלי
שלום רב,
יש לפעול בהתאם להסכמות הצדדים. הסכמה בע"פ אף נחשבת להסכם מחייב.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש להגיש כנגדו תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולאחר היציאה שלו מהדירה לסכם את כל החוב והנזקים ולהגיש נגדו תביעה כספית, מוזמן לפנות אלי ואסייע עו"ד אלדד אמת. הטלפון שציינת בפניה אינו תקין ...
המשך תשובה