בוקר טוב, חוזה השכירות הסתיים לפני ארבעה חודשים והדייר לא מוכן להתפנות. אני לא יודע מה לעשות, ניסיתי לדבר איתו מספר פעמים אך הוא אומר שהוא מעוניין להישאר ושהוא משלם כל חודש וזה מספיק. אני מעוניין להעלות את שכר הדירה וכבר יש לי דייר אחר שמחכה. מה האפשרויות שלי?
שלום רב,
הנך נדרש להגיש תביעה לפינוי מושכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין לך חובה להסכים לדחיית תשלומים, אך בשל המצב המיוחד שאנו נמצאים בו לפי החלטתך הבלעדית ניתן לבוא לקראת השוכרים בדחיית התשלום. אין נוסח קבוע לאמור, אך חשוב לתת להסכמות ביטוי בכתב. ...
המשך תשובה