שלום, אני גרה בדירה שכורה 3 שנים, בשנתיים האחרונות בעל הדירה לא חידש את החוזה, התשלום נעשה במזומן כל חודש בחודשו , בעל הדירה לא תיקן את הרטיבות והנזילה במקלחת. הודעת שאני עוזבת את הדירה ואני משלמת מהראשון עד ה 15 לחודש, בעל הדירה כעס ואמר שאני צריכה להודיע לו חודש מראש, האם כך הדבר ?
שלום רב,
יש להודיע חודש מראש.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והסכום שציינת הוא עבור אישור זכויות הדרישה אינה הגיונית. 2. ישנם מס` צווי כגון : צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (החלת החוק על שירותי נותן שירות בהעדר רישום זכויות בפנקסי המקרקעין), תש”ס-19...
המשך תשובה