משה, אנו ארבעה אחים שירשו דירה מהוהרים. כיום הנכס רשום בטאבו על ארבעת האחים 25% כ"א. הדירה מושכרת כ-4 שנים ללא שום בעיות. כיום, אח אחד מעונין לממש את חלקו. האח אינו פונה לארכאות לפרוק שיתוף אלא מייוצר לחץ בזאת שהוא פונה לשוכרים ומציין בפניהם שלא יוכלו להשכור את הנכס בשנה הבאה כי הוא לא מסכים. 1. האם אנו (3 אחים 75%) יכולים להמשיך להשכיר את הנכס ללא הסכמת האח הרביעי. 2. האם יש לו זכות להכנס בתום השכירות "ולתפוס חזקה" על הנכס ובך למנוע השכרתו בתקופת השכירות הבאה? 3. כיצד אנו יכולים לפעול כדי לשמור על השכירות הנכנסת.(מלבד מלקנות את חלקו ופרוק שותפות)
שלום רב,
כל אחד מהשותפים יכול לדרוש את פירוק השיתוף.
משכך, הדרך שעומדת בפניכם הנה הליך פירוק שיתוף. מכירת חלקו של האח ו/או מכירת הנכס לצד ג'.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לעיין בהסכם הגירושין על מנת לענות לך עניינית. אבל ככל והתנאים הבשילו והוא זכאי למחצית מהדירה, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף ובסופו של יום גם להוציא אותך מהבית...
המשך תשובה