שלום רב לעו"ד, שני שוכרים שכחו לנעול את הדלת בדירה, הגיע פורץ ומלבד גניבה של חפצי השוכרים גרם נזק למשקופים של הדלתות ולחלונות. מי אמור לשלם על הנזק והאם זו עילה לפינוי? תודה רבה
במידה וע"פ הוראות ההסכם רשלנות השוכרים/אי תיקון נזקים מהווה הפרה, סביר להניח כי הוראות ההסכם גם קובעים כי אלה עילה לתביעת פינוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חשוב להדגיש כי אין התייחסות בחוק לסוגיה שכתבת, אך יש צורך לראות את הסכם השכירות ולבדוק האם ניתנה התייחסות לביצוע עבודות שיפוץ. ככל שלא ניתנה התייחסות בהסכם והשיפוץ לפי התיאור שלך גרם לאי נוחות, ניתן ...
המשך תשובה