היי הדייר שגר בדירה של דוד שלי לא משלם לו שכירות מעל 4 חודשים. בעבר גר שם עם חברתו והיא שילמה את השכירות ומאז שנפרדו הוא לא משלם. לא נלקחו שום בטוחות מהדייר כמו צ׳ק כערבון וכו. ידוע לי שעפ חוק דוד שלי לא יכול להוציא אותו מהדירה ובנוסף לאחר בירור מסתבר שמדובר באדם מסובך בפלילים ולכן דוד שלי מפחד לעשות צעדים נגדו, אם כי כבר הוגשה תביעה. הדייר מסרב להופיע ביהמש או להגיב לתביעה וכאמור עדיין לא משלם. מה ניתן לעשות בנושא כדי לזרז תהליכים?
מאחר וכבר נפתח הליך יש לבדוק את כתבי הטענות לגופן, באופן עקרוני כאשר לא מוגש כתב הגנה במועד ניתן לבקש מתן פסק דין בהיעדר הגנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי התיאור שלך, הסתיימה תקופת השכירות והם נמצאים ללא הסכם בתוקף ובנוסף צברו חובות, נראה כי הנך רשאי להגיש נגדהם תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, מוזמן לפנות אלי ואסייע ...
המשך תשובה