גרתי במושב בצפון,יש לי 2 בתים שנמצאים בשטח של אותה הנחלה, היא כמובן שלי כולל כל השטחים החקלאיים ששיכיים לנחלה זו. שני הבתים שברשותי מושכרים מכיוון שעזבתי את הישוב לטובת המרכז. לאחרונה קיבלתי מכתב מהאגודה של המושב כי עליי לפנות את הדיירים וכי אין ביכולתי להשכיר את הבתים שלי (למרות שהם שלי בטאבו וכו'). האם יש הצדקה למכתב זה? אודה לכם על התשובה .
שלום רב
כדי שנוכל להתייחס כראוי לשאלתך, עלינו ראשית לעיין בנוסח המכתב שנשלח אליך וכו', לצורך כך אתה מוזמן לפנות אלינו ע"י אחד מפרטי ההתקשרות המוצעים ע"י האתר
יום טוב ובהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) יש לשלוח מכתב התראה לבעלת הדירה ומיופה הכח וככל שזה עוזר לפתוח בהליך משפטי להשבת השיקים. 2) ניתן להשיג את פרטיו של מיופה הכח מרשות האוכלוסין וההגירה (משרד הפנים), ממליץ לפתוח את ההליך לאחר סיום ה...
המשך תשובה