שלום. אני שוכר דירה . ואני אמור לשלם כל עשירי לחודש . לפעמים אני מאחר בכמה ימים בלבד (ואני מדגיש כמה ימים בלבד) . כי השכר שלי רק ב 10. וכמה לוקח עוד יום שהמשכיר רואה את זה אצלו בחשבון. אי לכך ובהתאם לזאת הוא מבקש ממני לעזוב את הדירה לפני תום החוזה. האם זה חוקי ?
שלום רב,
יש לעמוד בתנאי השכירות ככתבו וכלשונו לרבות מועדי התשלום.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והיה מדף ששיך למשכיר והסרתם אותו ו/או ביצעתם שינוי כזה או אחר( ללא קבלת הסכמת המשכיר) עליכם להשיב את המצב לקדמותו בסיום תקופת השכירות....
המשך תשובה