היי! קיבלתי כבר בבית משפט צו פינוי, אבל הדייר עדיין מסרב להתפנות. האם יש דרך לפנות אותו בלי לפנות להוצאה לפועל? איך פונים להוצאה לפועל אם אין ברירה?
לאחר שקיבלת פסק דין לפינוי הדייר. ניתן לפנות את הדייר בהסכמה או באמצעות לשכת ההוצאה לפועל.
ניגשים להוצאה לפועל עם פסק דין מקורי ובקשה לפתיחת תיק. מומלץ לנהל הליך משפטי זה באמצעות עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. בעניין החוב בחברת החשמל, חברת החשמל תפעל מול עזבון האח שנפטר. 2. לעניין מים וארנונה ( מאחר והאח שנפטר הינו אחד מבעלי הזכויות) ייתכן שלמרות שהחוב הוא על שמו בלבד, העירייה תבקש להסדיר את החוב כתנאי ...
המשך תשובה