שלום, בתביעה לפינוי מושכר ניתן לתבוע רק אם לא משלם או גם אם לא ביטח דירה או עושה נזקים לדירה למשל מחזיק בעלי חיים כשאסור? האם במקרה השני זה מקוצר?
יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות.
לבדוק אם יש בכלל בהסכם השכירות איסור על הכנסת בעל חיים ומה הסנקציות הקבועות בהסכם במקרה של הפרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לענות לך עניינית, יש לראות את כתב התביעה וכן את הפרוטוקולים של הדיונים. אך, ישנם מקרים בהם אין הסכמות בין בעלי הנכס וסילוק יד הוא לא הפתרון הנכון לסיום הסכסוך כיוון שהמחלוקת יכולה לחזור שנית ל...
המשך תשובה