השכרתי דירה לזוג מבוגרים, והם לא שילמו ועד בית בארבעה חודשים האחרונים לפני שנגמר החוזה. החוזה נגמר אתמול. מה ניתן לעשות? תודה מראש.
.jpg)
ראשית ממליץ לפנות אליהם בכתב וככל וזה לא עוזר ניתן לעשות שימוש בבטוחות או להגיש תביעה קטנה ככל והטרחה משתלמת לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית יש להוציא לו מכתב ולפרט את כל ההתנהלות מולו והדרישה לתקן את הרטיבות באופן מיידי. כמו כן, עליך להחליט האם אתה מעוניין להישאר בדירה או לעזוב ככל ובעל הדירה לא יתקן את האמור. ולאחר מכן לשקול להגי...
המשך תשובה