שלום, חבר ישן בבית והצהיר שהוא משלם האם אני כבר לא מחזיקה בזכויותי? האם יכול עורך דין להעיף אותי מהדירה ? ללא הודעה מוקדמת? האם צריך צריך צו מבית המשפט ? דיירת של 3.5 שנים טובה. משלמת בזמן ?
מעמדך בקשר להחזקת הזכויות בנכס אינן ברורות (כשוכרת או רק כמי שמשלמת עבור שכירות של אחר) מאחר ופעולת הפינוי כבר נעשתה, שאלתך אינה שייכת לפורום ורצוי שתפני לייעוץ משפטי מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ע"פי החוק תשלום דמי הועד מחושבים לפי גודל הדירה. אך יש לבדוק אתההסכמות בתקנון הבית המשותף ו/או החלטות ועד קודמות מתייחסות לכך. ...
המשך תשובה