לפני חמישה חודשים נכנסה דיירת חדה לבית אותו אני משכיר, וכבר בשבוע הראשון התחילו בעיות עם השכנים בבניין. הם טוענים שהיא עושה המון רעש, מלכלכת וחוסמת את הכניסה, מאיימת וצורחת עליהם. ביקשנו ממנה כמה פעמים להפסיק אולם המצב רק מחמיר. האם זו עילה לפינוי?
יש לבדוק בהתאם להוראות הסכם השכירות שחתמתם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשלב זה אין כל החלטת ממשלה בנושא השכירות, כמו כן בנייר עמדה שהוציאה לשכת עורכי הדין שבחנה את הפסיקה וכן סעיפי חוק רבים הנוגעים לקיום החוזים, המלצתה היא כי יש לפתור את השוכרים מתשלום 50% מדמי השכירות. ...
המשך תשובה