היי יש לי שטח ויש שוכר שהגיע ובנה את החנות שלו אצלי בשטח בהסכמה ועכשיו אחרי כמה שנים אני רוצה לפנות אותו יש לציין שהמבנה שלו ניתן להזזה השוכר סרבן ולא רוצה להתפנות ועכשיו אנחנו במצב שאני לא מקבל ממנו דמי שכירות איך אוכל לפנות אותו ואת המבנה שלו מהשטח שלי בצורה הכי מהירה והכי יעילה ? תודה מראש
להגיש תביעה. רצוי באמצעות עו"ד העוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הדרך היחידה להוציא את הדייר היא באמצעות תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. אין קיצורי דרך ניתן לייעל את ההליך כאשר לוקחים עו"ד מנוסה בתחום. למשרדי ניסיון רב בתחום. ...
המשך תשובה