הדייר שלי מפר באופן שיטתי את החוזה - לפי החוזה הוא אמור להעביר לי את שכר הדירה בכל ראש חודש, אבל למעשה הוא מעביר לי את התשלום כמעט תמיד רק באמצע החודש. דיברתי איתו מספר פעמים על הנושא ואין מענה. אפשר לשלוח התראה לפני פינוי? עדיף שיהיה חתום על ידי עורך דין?
אכן אפשר לשלוח התראה לפני פינוי ואכן עדיף שהמכתב יערך על ידי עורך דין העוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לענות לך עניינית, יש צורך לראות את הסכם השכירות הראשון וכן את הנספח שהוא היה מעוניין שתחתמי עליו, כיוון ככל שהייתה לך אופציה בהסכם הראשון ועליך היה רק להודיע לו על רצונך לממש את האופציה אין צור...
המשך תשובה