דייר סיים השכירות ודורש לקבל הצ'ק בנקאי בתום החודשיים לאחר עזיבתו ע'פי החוזה. הצ'ק נשרף באסון הכרמל (לא הופקד בבנק) ב 24/11/16. לא מוכן לעזוב לפני קבלת הצק או לחילופין מזומן כי אין לו לשלם למשאית הובלה. מוכנה לשלם אך כנראה אין לו לאן ללכת. בקיצור תקועה ותודה על התשובה
שלום רב,
מומלץ שיפנה לבנק לברר כיצד ניתן להסדיר העניין ללא קבלת הערבות המקורית ולאור הנסיבות המיוחדות.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) יש לבדוק בהסכם השכירות מה המועד לתשלום ולאחר כמה ימי איחור נחשב הדבר להפרת הסכם. 2) לא ניתן לדרוש את תשלום דמי השכירות בדרך אחרת ככל ולא סוכם בהסכם. מוזמן לפנות לייעוץ פרטני ...
המשך תשובה