בדירה של בתי קיים דייר שנמצא ברשות (ביחידה נפרדת) מטוב לב של בתי וחתני. הדייר כבר גר מספר שנים ביחידה. בתי ויתנו מעוניינים לבצע שיפוץ ביחידה ובדירה. האם יש לדייר זכויות? האם פינוי הדייר מחייב התראה מראש? האם הדייר יכול לתבוע פיצוי? האם הדייר יכול לפנות לבית משפט לקבל סעד? תודה רבה
מהפניה לא ברור באלו תנאים הדייר נמצא ביחידה.
מציע לפנות לייעוץ עם הנתונים המלאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) בשלב זה אין כל החלטת ממשלה שנוגעת לסוגיה זו. 2)אך יש לבדוק האם קיימת אפשרות בהסכם השכירות להודיע מראש על עזיבה ללא הבאת שוכר חלופי. 3) ככל ולא תתקבל החלטה בנושא ואין לכם אפשרות לצאת מההסכם בהתראה...
המשך תשובה