בעוד שבוע יש לי דיון על פינוי הנכס, רוצים לפנות אותי אחרי הקורונה. אתמול הודיעו לנו שהגן נסגר עקב כך שאחת הגננות חלתה בקורונה וכולנו נדרשים לשבת שבועיים בבית- אני, האישה ושני הילדים, האם אני יכול לדחות את הדיון? האם השופט לא יתעצבן על כך? איזה אמסכתאות אני צריך להראות? האם קרה למישהו נוסף?
.jpg)
עליך להגיש בקשה בהקדם לדחיית מועד הדיון ולהוכיח את טענותיך באסמכתאות שתומכות בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לקבל פרטים ומסמכים נוספים על מנת להתייחס עניינית למקרה. בכל אופן, לפני שנים רבות כאשר היה מחסור בדירות גדולות למשפחות ברוכות ילדים, חיברו 2 דירות קטנות וכאשר הילדים מגיעים לגיל 18 ומס` הצורך ...
המשך תשובה