אני גרה בדירה 10 שנים ללא חוזה שכירות,האם ניתן להוציא אותי מהדירה?
אן שלום,
יש לפעול בהתאם להסכמות בינך לבעל הבית.
בהתאם לחוק, ככל שהחוזה התחדש מדי חודש בחודשו, בעל הבית רשאי לסיים את תקופת השכירות בכל חודש עוקב.
מוזמנת לפנות אלי באופן אישי בכל שאלה נוספת.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לחייב את בעלי הדירות בתשלום כספי נוסף יש צורך בקיום אסיפת דיירים מסודרת, לבצע הצבעה וקבלת הסכמת כל הדיירים. כמו כן, בהתאם לחוק על כל בעלי הדירות לשאת בעלויות תחזוקת הבניין.( תחזוקה= עבודות ופע...
המשך תשובה