שלום, חוזה עם דייר הסתיים בתאריך 31/7/2020. לא ניתן חוזה חדש עם הדייר לתקופה נוספת, אך הדייר המשיך לגור בדירה בהסכמת המשכיר באותם תנאים של החוזה שהסתיים (לא נחתם חוזה חדש/חודש חוזה קיים. הדייר גר בדירה למעלה מ-10 שנים). במהלך חודש אוגוסט החליט הדייר לעזוב את הדירה. האם יש בכך הפרת חוזה, על כל המשתמע מכך, למרות שבפועל לא נחתם כזה? יודגש ששני הצדדים הסכימו להמשיך בחוזה הקודם לפי אותם תנאים.
.jpg)
יש לראות את ההסכם המקורי ולאחר מכן לתת לך תשובה עניינית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. במידה והשוכר עודכן זמן סביר מראש שאתה לא תחדש לו את ההסכם ( ואין לו אופציה בהסכם) עליו לפנות את המושכר בתום תקופת השכירות. 2. אי פינוי המושכר בתום תקופת השכיות מהווה הפרת הסכם ומאפשרת לך להגיש תבי...
המשך תשובה