שלום, אם קיים חוב בדיור הציבורי על כמה חודשים לא יותר מ-2000 ש"ח. הדייר ערער על העלאה בשכר דירה ומחכה לתשובה. אם הדייר עדיין לא קיבל מכתב על דרישה לתשלום האם הם יכולים ישר לפנות לתהליך משפטי נגד הדייר לתשלום החוב ובמידה והדייר רוצה לשלם את החוב האם הם מבטלים את תהליך המשפטי נגדו? תודה
.jpg)
יש צורך לבחון את המקרה לגופו של עניין ולקבל פרטים נוספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, קיים הליך ייעודי למקרה כמו שלך. יש צורך לנהל את ההליך בהתאם לתקנות, בתבונה ובצורה מקצועית על מנת לקצר זמנים ולא להיתקל בעתיד בבעיות לביצוע פסק הדין ככל והש...
המשך תשובה