שלום רב, דייר שהתגורר בדירה שבבעלותי "התפנה" לאחרונה בלי שהוא פינה את כל החפצים שלו, והדייר שרצה להיכנס במקומו אמר שהוא לא מוכן להיכנס כשחלק מהחפצים של הדייר האחר עדיין שם. בכל אופן הוא לא נכנס וככה כבר ארבעה חודשים שהחפצים שוכבים שם ואני לא מקבל שכר דירה לא מהדייר שכביכול "התפנה" ולא מהדייר החדש שאמור להגיע. מה אוכל לעשות במצב כזה? כבר נוצר לי הפסד כספי של יותר מ-15 אלף שקל.
.jpg)
יש צורך להוציא מכתב התראה דחוף לשוכר שעזב, שככל והוא לא מפנה את הציוד תדאג להוציא לו והוא יישא בעלויות הפינוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. במידה והשוכר עודכן זמן סביר מראש שאתה לא תחדש לו את ההסכם ( ואין לו אופציה בהסכם) עליו לפנות את המושכר בתום תקופת השכירות. 2. אי פינוי המושכר בתום תקופת השכיות מהווה הפרת הסכם ומאפשרת לך להגיש תבי...
המשך תשובה