בניתי ממ"ד והרחבתי לפי היתר מאושר. הערבות שוחררה. אך לא נרשם בטאבו. פניתי לטאבו אמרו שרשום כמגרש. מה עליי לעשות? האם זו חובת העירייה לרשום? תודה
.jpg)
חובת רישום הרחבת דירה חלה על בעל הדירה.
כמו כן, במידה ומדובר בבית פרטי ( שלא רשום כבית משותף) התוספת לא נרשמת,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאחר ויתר היחידות גם שייכות לבעל הדירה יש לו אחריות כלפיכם ואף אחריות לדאוג שיתר השוכרים פועלים בהתאם להסכם השכירות כפי שגם אתם התחייבתם לא להרעיש או להשמיע מוזיק ה שתפריע לשכנים. ממליץ לבצע פניה בכ...
המשך תשובה