שלום, אני בעלים של זכויות במחצית נכס ולצד השני זכויות במחצית השנייה. הצד השני הגיש תביעה לפירוק שיתוף ומעוניין שאמכור לו את חלקי. בהתאם להערכת שמאי שימונה ע"י ביהמ"ש. אני מעוניין במכירה פומבית בלבד. האם ביהמ"ש יכול לחייב פירוק בדרך של התמחרות פנימית בינינו ולא בדרך של מכירה פומבית. וככל שיחייב כך מה הסיכויים לערער על החלטה כזו. תודה
.jpg)
ככל ולא תהא הסכמה, בית המשפט ימנה כונס נכסים שיבצע התמחרות לכל המרבה במחיר הן ע"י רוכשים חיצוניים והן ע"י מי שמעוניין לרכוש מבניכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. לצורך מענה ענייני אני צריך לעיין בהסכם המכר וכן הסכם השכירות. 2. בהתאם לחוק השכירות והשאילה נקבע בסעיף 21(ב) כי :"המשכיר רשאי להקנות את זכותו במושכר לאחר (בסעיף זה – הרוכש); עשה כן, יבוא הרוכש במק...
המשך תשובה