שלום, שאלה לי: אני נכנסת לדירה באמצע חוזה (ל-5 חודשים שנותרו מהחוזה המקורי). חתמתי על החוזה המקורי מול בעלת הדירה וכמו כן גם על חוזה של שוכר חלופי עליו חתומים אני, הדייר היוצא ובעלת הנכס. כעת ברצוני להעביר את הארנונה והחשבונות על שמי וכמו כן להוציא תו חנייה. מה עליי לעשות?
ירדן שלום,
אין קשר לפורום - נא בדקי מול הרשות.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והקונה מעוניין לרכוש את הנכס ולבצע בעצמו את הפינוי ניתן לסכם את האמור במסגרת הסכם המכר. 2. מעטים המקרים בהם יסכימו קונים לקחת על עצמם את עניין הפינוי של השוכר, לכן ככל ולא מצאת קונה כזה, עליך ...
המשך תשובה